Шановний працівник надавачів соціальних послуг!

Тобі важливо та цікаво:

– Отримати професійну підтримку та подолати труднощі при наданні соціальної послуги з метою підвищення їх ефективності та якості;

– Бути максимально продуктивним при наданні соціальних послуг у громаді;

– Бути в контакті з самим собою, щоб розуміти, що в житті дійсно добре, що дійсно погане  для тебе;

– Усвідомити які переконання  та установки привели в цю точку твого життя;

– Назвати речі своїми іменами, прийняти їх або відкинути;

– Зрозуміти, що ти відчуваєш і що, ти робиш, коли тобой нехтують або маніпулюють, навчитись цьому протистояти;

– Зрозуміти, чи можеш ти щось змінити в складних відносинах и якщо так, то як, і якщо ні, то навчитись це приймати чи змінювати своє ставлення до цього;

– Вчитись встановлювати професійні та особисті кордони, по іншому ставитись до конфліктів;

– Розуміти колег, партнерів, а не інтерпретувати їх дії та слова;

– Усвідомлювати реальність та формувати ясний погляд на речі?

Якщотиговоришсобі «так»запрошуємо до онлайн спілкування!

Харківський обласний центр соціальних служб продовжує роботу з реалізації стратегії розвитку та підтримки добробуту працівників надавачів соціальних послуг. Найсерйознішими викликами в системі професій «людина-людина» є професійне  та емоційне вигорання, складнощі командної та міжінституційної комунікації.

Розуміючи актуальність проблеми запроваджуємо для працівників надавачів соціальних послуг онлайн формат «Вікно Діалогу».

Інструменти роботи: ZOOM платформа

Порядок роботи «Вікна Діалогу»:

  1. «Вікно Діалогу» працює кожні першу та третю середи місяця з 9-00 до 10-00.
  2. Звернення приймаються попередньо за 12 годин до початку роботи «Вікна Діалогу» на електронну пошту lada1192@gmail.com. У відповідь заявнику буде надіслане індивідуальне посилання для спілкування у ZOOM.
  3. Функціонування «Вікна Діалогу» забезпечує відділ підвищення професійних компетенцій працівників надавачів соціальних послуг Харківського обласного центру соціальних служб.

«Вікно діалогу» функціонує за принципами:

-конфіденційності

-дотримання професійних і етичних меж

-дотримання антидискримінаційного підходу щодо віку, статі, етичної,

сексуальної та релігійної приналежності працівника

-створення атмосфери довіри

Консультування проводить методист вищої категорії Ольга Леонідівна Щербакова.